Friday 3 November 2017

3 Duck Trading System Gjennomgang


Systemanmeldelse: 3 Ducks System Postet 5 år siden 11:08 PM 17. april 2012 14 Kommentarer pip pip pip boip hilsen Hilsener, mennesker Etter en uke med knusende tall kommer jeg til deg med resultatene av det modifiserte 3 Ducks Trading System-backtestet. Du kan se parameterne jeg fulgte av ved å sjekke mitt forrige innlegg. Før jeg fortsetter, la meg bare fremheve et par ting igjen. Det 3 Ducks-systemet jeg har testet er en mekanisert versjon av den opprinnelige. For å sikre konsistens ble overskuddsmålet og stoppet tapsnivåene omgjort til harde tall (30 pip resultatmål og stoppfall). Også i stedet for å bruke 4-timers, 1-timers og 5-minutters diagrammer, zoome jeg ut litt og brukte 4-timers, 1-timers og 15-minutters diagrammer. Uten ytterligere ado, her er resultatene: Lønnsomhet: 1620 Selv om den bare hadde en 31,51 vinnersats, endte det med en spektakulær 7,40 gevinst. Dette er en ekstremt god gevinstrate med tanke på at fortjenestemålet er begrenset til 30 pips, og min backtest spenner bare totalt 8 uker8217 av data. I tillegg, basert på min observasjon, kunne nettoresultatet være mye mer dersom fortjenestemålet ble økt. Dette var helt min feil, så I8217m kommer ikke til å trekke poeng for dette. Risiko Toleranse: 1220 I8217m gir dette systemet litt kreditt i avdelingen for risikotoleranse fordi det gjør en ganske god jobb med å begrense tap. Jeg liker spesielt bruken av nye kryssinger på laveste tidsramme som et signal for å hoppe skip og kutte tap tidlig. Denne ryddige funksjonen lagret faktisk systemet fra å ta en full hit ved flere anledninger. På en mindre positiv notat må du kanskje handle dette systemet med ganske mye kapital (dvs. starte med en stor begynnelsesbalanse) hvis du planlegger å motstå dens drawdowns. I mine studier merket jeg noen få snorer av små tap som ga opp til store treff. I8217m gir dette mekaniske systemet en score på 1220 for risikotoleranse. Nybegynner-vennlighet: 710 Bortsett fra at du må se på tre forskjellige diagrammer, trenger du ikke å være en rakettforsker for å handle med 3 Ducks-systemet. Det bør være lett nok for en nybegynner å plukke opp, da det egentlig er et enkelt crossover-system. Oppføringer og utganger er klart definert og lett å følge. I tillegg tror jeg at mange signaler (i gjennomsnitt nesten 2 bransjer om dagen) vil appellere til selv den mest utålmodige og utløser-glade nybegynneren I8217m som gir dette systemet 2 bonuspoeng for bruk av flere tidsrammeanalyser. Selv på min planet, er det ikke så ofte at jeg ser mekaniske systemer som konsulterer tre forskjellige tidsrammer. Total Score: 3750 Totalt gir I8217m den mekaniserte versjonen av Captain Currency8217s 3 Ducks System en poengsum på 37 av 50, som jeg tror er en ganske rettferdig vurdering i forhold til system8217s styrker og svakheter. Som med de fleste crossover trading systemer, det viste sårbarhet for falske breakouts samtidig som det viser muligheten til å fange gode, sterke trekk. Tenker at et filter av noe slag, for eksempel å legge inn et visst antall pips fra crossover candle8217s sluttkurs, vil bidra til å tilpasse oddsene til å være gunstigere. Selv om det modifiserte 3 Ducks System virker lovende, kan jeg hjelpe, men føler at vi må fortsette vårt søk etter Holy Grail8230 Holy Grail system8230 Finn deg, vi må3 Ducks 1 On 1 Advanced Trading System Review Dette er ikke så mye et Trading system, det er mer av et Trading kurs der en avansert versjon av (Free) 3 Ducks Trading System blir undervist i en 1 på 1 sesjon med forfatteren Andy Perry. Kurset utføres via Skype og en tredje del skjerm deling søknad. Del 1 er en gjennomgang av hele avansert prosess på historiske diagrammer og er en interaktiv sesjon. Del 2 utføres i dagens marked, og du bruker det du har lært i sanntid under Andys veiledning. Sluttresultatet er en slags Set amp Glem, bruk en gang om dagen, strategi. Veldig nyttig er to ganger ukentlig e-post hvor Andy gir sin nåværende utsikt over markedene i forhold til den avanserte strategien. Dette holder deg i sjakk og lar deg sammenligne dine egne synspunkter på markedet. E-poststøtten er også veldig bra og lar deg føle deg støttet selv etter at du har forlatt kurset. Vennligst besøk systemfortradere for å lese vår fullstendige gjennomgang av dette systemet og mange andre handelssystemer og tjenester. Du kan også lese flere kommentarer fra våre medlemmer (andre handelsfolk som deg). Medlemskapet er helt GRATIS og innspillet ditt vil være mer enn velkommen. 3 Ducks Trading System Love Trading KjøpSell Arrow Signals Prøv dette Dette er et fint lite handelssystem (metode) Jeg kom over en stund tilbake på et av de mange handelsfora. Den har 3 enkle å følge trinnene, klare diagrameksempler og krever bare et grunnleggende diagram med mulighet for 3 tidsrammer og et bevegelige gjennomsnitt. Fint og enkelt etter min mening. Jeg har tatt med forfatteren, Andy Perry8217s lenke nederst, slik at du kan se på noen kommentarer på hans nettsted. Hvis noen har kommentarer til å legge til her, vær så snill å gjøre det. For det første vil jeg si at jeg ikke oppdaget hjulet med dette systemet, jeg har nettopp lagt til en eller to ideer til et 60-årig simpelt glidende gjennomsnitt (sma) for å gjøre det til min egen og kalt det 8220The 3 Duck8217s Trading System8221 for åpenbare grunner som du vil finne ut senere. Systemet er ganske rett frem og enkelt å bruke. Som mange handelssystemer vil det være mer produktivt når prisene går i en retning og ikke sitter fast i et tett handelsområde. Selvfølgelig har dette systemet mistet handel og tapt løp, men med riktig pengestyring og god disiplin I8217m sikker på at dette systemet vil holde deg ute av dårlig handel og gi deg en god sjanse til å tjene penger på Fx-markedet. En av de fine tingene ved dette systemet er at det forteller deg om prisene er i en svingfase opp og ned og stopper deg fra å gjette. Det vil også gi deg mulighet til å bestemme seg for å være en tyr eller en bjørn og handle i retning av det trend. Det er 3 diagrammer involvert i dette systemet: et 4-timers diagram, et 1-timers diagram og et 5min-diagram. Det er 1 indikator, en 60-minutters enkel glidende gjennomsnitt (60 sma) tegnet på hvert diagram. Der går du, det er så enkelt. Trinn 1 8211 First Duck Det første vi må gjøre er å se på vår største tidsramme (4 timers diagram) og se om nåværende priser er over eller under 60 sma. Fra dette diagrammet kan vi se at dagens pris er under 60 sma. Dette forteller oss at vi kanskje ser etter å selge. Den andre tingen vi trenger å gjøre er å gå ned til vårt 1 timers diagram. Vi må se dagens pris under 60 sma på dette diagrammet, dette gir oss bekreftelse. Viktig: Hvis dagens pris skulle ligge over 60 sma på dette diagrammet, kunne vi ikke gå videre til trinn 3. Trinn 3 8211 Tredje Duck Fra trinn 1 og 2 må nåværende priser være under deres 60 sma8217s på hvert diagram. Vi er nå på 5 min diagrammet og vi ønsker å selge når prisen krysser under 60 sma. For ekstra bekreftelse bør vi la prisene bryte sist lav på 5 min diagrammet. Dette vil bety at prisene vil ligge under deres 60 sm på alle tre tidsrammer, derfor er alle 3 eendene lined opp i samme retning. Stop-Losses: Dette er hvor du kan gjøre dette systemet ditt eget. Hvis du er en kortvarig næringsdrivende, vil du kanskje sette stoppet ditt over høyene på 5 min eller 1 timers diagram. Hvis du er mer av en posisjonshandler, kan du ønske å sette stoppet ditt over et høyt på 4-timers diagrammet. Du kan også bruke et fast stopp-tap, kanskje 25-30 pips eller mer fra oppføring. Alt avhenger av hvilken type handelsmann du er, så du bestemmer deg. Hvis du er en langsiktig handler eller investor, kan dette systemet hjelpe deg med å få et godt inngangspunkt i markedet. En annen 8220trick8221 som kan hjelpe deg med å bevare kapital, Hvis du selger og prisene går tilbake over 5 min. 60 sma med 10 pips (ikke et godt tegn), vil du kanskje kutte tapene dine kort før stoppet ditt. Men hvis du er en langsiktig handelsmann, kan dette ikke være en stor avtale for deg. Mål: Samme igjen, avhenger av hvilken type handelsmann du er, men målet kan være støtte eller motstandsnivåer. Oppsummering: Eksemplet ovenfor ble utført når gbpusd handlet lavere så åpenbart vi hvor selger 8211 systemet fungerer like bra for kjøpsmuligheter, bare se etter at prisene ligger over 60 sm på alle tre tidsrammer, med utgangspunkt i trinn 1 igjen. Jeg liker dette systemet mye som det ikke prøver å ut-gjette markedets bevegelser og plukke topper og bunner. Systemet forteller deg raskt til å være kjøper eller selger. Det er et godt, ærlig system som prøver å følge priser. Dette systemet fungerer bedre på valutapar som EurUsd og GbpUsd, men det er ingenting som hindrer deg i å plotte dette systemet på noen par, men som vi vet, fungerer noen par forskjellig fra andre. Den beste tiden jeg fant for handel med dette systemet er den europeiske og amerikanske økten. Jeg lker å bruke dette systemet som en guide i tillegg til min egen markedskunnskap. Pass på å se hva som skjer rundt deg 8211 økonomiske nyutgivelser, helligdager etc. God lykke med 3 Duck8217s Trading System. The 3 Ducks Trading system. En sunn fornuftstilnærming til prisovervåking Pengebaksgaranti: NA 8211 En 22 sider nedlastbar håndbok. Hvor å kjøpe: captaincurrency. blogspot. co. uk 3 Andes Trading System av Andy Perry vil hjelpe deg med å identifisere kjøp og salg muligheter i den siste retningen av henholdsvis uptrend eller downtrend henholdsvis. Selv om jeg kalte et system, foretrekker jeg å se det som en metodikk fordi det innebærer noe skjønn, og ikke alle vil sannsynligvis gå inn eller ut av markedene på nøyaktig samme tid. Det innebærer å bruke 3 forskjellige tidsrammer med et enkelt 60-års glidende gjennomsnitt på alle tre. Hvor mye penger trenger jeg å komme i gang Du må beregne det avhengig av ditt stoppnivå og eget risikonivå. Hvor mye penger kan jeg gjøre ikke spesifikt angitt. Hvor mye tid vil jeg trenge for å gjøre dette arbeidet variabelt, avhengig av dine personlige forhold og din handelsplan. Vil jeg trenge utstyr for å gjøre dette En pc eller bærbar PC og passende handelsplattform. It8217 er likevel gratis, men jeg ser det som en potensielt god metode og absolutt ikke en sløsing med leserens tid. Kvalitet på kundeservice Andy åpner opp med en kort introduksjon og fortsetter å forklare at han ikke er en stor fan av back testing, bare foretrekker å observere det og se det jobbe fremover. Uansett fra et praktisk synspunkt, med 5 minutter å være så kort tidsskala, vil du finne at du kan gå tilbake mer enn noen få uker på mange plattformer, dataene blir ikke opprettholdt i så lang tid. Han snakker deretter om risiko mot belønning og liker å sikre at belønningen er minst 1 amp ganger risikoen, slik at en handel med en 30 pip-risiko må ha en potensiell gevinst på minst 45 pips. Han forteller at fordi med denne metoden du handler i retning av trenden, kan det gi en stor risiko mot belønningshandlinger. Han føler at dette er en av grunnene til at han kan holde fokus på sin handel etter en tapende løp, og være trygg på at han senere kommer ut på toppen. I eksemplene hans, som inkluderer diagramkopi, bruker han både EURUSD og GBPUSD til illustrasjon, og han bruker lys på de tre diagrammene som er et 4 timers diagram, et 1 timers diagram og et 5-minutters diagram og bruker en enkel 60-årig sma (enkelt glidende gjennomsnitt). Selv om han ikke henviser til bruken, eller ikke bruk av andre valutapar, sier han at metoden vil fungere best mellom klokka 07.00 og 16.00 GMT. Han forklarer hvordan de gunstige forholdene til de tre diagrammene er, og derfor er bøkens tittel, og dette er veldig enkelt å følge. Når det gjelder oppføringer, er det også rettferdig, men det er noe skjønn her som gir brukeren det endelige valget når man trykker på knappen. Interessant kontrast han til en overveiende forskjell, som han har hentet fra erfaring, mellom de typiske inngangsscenariene du ofte får for EURUSD og GBPUSD. Jeg fant dette interessant og det gir tydeligvis noe av det skjønn du har som bruker på oppføringer. Dette blir lett forstått når du leser det. Når det gjelder utganger og mål, handler han ganske godt med disse, og det er mye diskresjon, og han har tydelig tatt hensyn til ulike elementer i det større bildet og hva den enkelte næringsdrivende har i sin egen plan. Også inkludert er en liten utvalg av typiske spørsmål han blir bedt om, hvordan du gjør systemet ditt eget (men ikke ved hjelp av forskjellige enkle bevegelige gjennomsnitt og tidsrammer) og også et konklusivt oppsummering 8211 der han understreker at dine handelsresultater skal vurderes over en lengre periode og over en stor mengde handler. Det høres ut som en rettferdig kommentar, selv om han ikke gir noen tidsskala eller tall for å sette setningen i kontekst. Det er også en liste på slutten av noen av kommentarene fra handelsmenn som har brukt metoden og kort hva noen av dem har sagt om deres erfaringer med å bruke den. Gitt at vi skulle akseptere det jeg har fortalt (i mitt siste avsnitt ovenfor) om hva han har sagt om et rettferdig tidsskala antall handler, vil en hvilken som helst kort samling av bransjer trolig virke altfor få for forfatterne likte. På skrivingstid har jeg opplevd bare en håndfull handel og er glad for å si at alle var vinnende og med et gjennomsnitt på 34 pips oppnådd. It8217 er alt for tidlig til å tenke på som veiledende selvfølgelig, og jeg vil fortsette å overvåke resultatene de neste ukene og rapportere videre senere. It8217 er sikkert en fascinerende og i prinsippet veldig enkel å bruke metode, og verdt å se. Jeg trodde bare at I8217d skulle komme inn på denne siden jeg har erfaring. Andy gjør en 1-på-1 8216Pro versjon8217 av dette kurset over Skype (eller personlig tror jeg om du går til Irland) som er mer i dybden og bruker litt annerledes vinkel på 8216free8217 versjon 8211 det er en av de billigste 1 på 1 kurs I8217ve sett på 150 eller det kan ha vært 150 Jeg kan8217t husk at bit8230 Jeg har ikke brukt systemet for en stund som jeg didn8217t har mye suksess tidlig på, men jeg liker det og det har hatt noen gode handler underveis 8211 det er vanskelig å beskrive siden det ikke er et fast system, og det er faktisk en rekke skjønnsmessige valg med pro-systemet som betyr at en person kan gjøre pips mens en annen isn8217t8230 Jeg trodde han var en utmerket lærer og veldig tålmodig, og jeg vil på det sterkeste anbefale det til alle som vil ha et veldig godt trendverktøy i deres arsenal. Jeg har bare ett negativt punkt, og det er det etter kurset , det er ingen foll Det er opp til deg å bruke den informasjonen du har lært, og at8217 er at I8217m ikke sikker på hvor denne anmelderen fikk 8216exellent støtten8217 fra, men før du kjøpte 1 på 1, hadde jeg flere e-postsamtaler med ham, så kanskje it8217s er bare der for den gratis versjonen til du forplikter deg til 1-mot-1. Vennligst se bort fra meldingen 31. august. Jeg brukte den gamle instruksjonen82308221 Hvis alt annet feilet, lest instruksjonene8221 og hadde ingen problemer. Last ned SIX mini sports handelssystemer GRATIS Registrer deg her, og jeg vil umiddelbart sende deg en kopi av min Sports Trading Bible. verdt 20. HELT GRATIS. Hva mer, får du også mitt e-brev, Betting Rant Og igjen, det er helt gratis. Jeg respekterer ditt privatliv og vil aldri sende e-postadressen din til noen andre. Populære Artikler Siste kommentarer Takk Frank og velkommen sammen. Ja det er den merkelige negative kommentaren fra tid til annen, da det er perioder thathellip Miles Tredwell 5Mar17 Mer Beklager for miles lol Frank Mclaughlin 5Mar17 Mer Hei David, for å fortelle deg, jeg har nettopp startet betingelsen igjen etter mange år med å aldri si igjen , andhellip Frank Mclaughlin 4Mar17 Mer hei Matt, kan du sende meg en helgensesending som innlogging fortsatt ikke sortert takk pete Peter Lawes 3Mar17 Mer Nei, det burde bare ha gått til ikke-syndikatmedlemmer. Du får alt inkludert i det. Matt Houghton 3Mar17 Mer takk Matt, alt dette høres bra ut Jeg er litt forvirret, selv om jeg nettopp har fått en epost fra youhellip Laurence Pocock 3Mar17 Mer Hei Andy, jeg har ikke tatt en titt på noen av dem ennå, men ja, den ene soundshellip Matt Houghton 3Mar17 Mer Hei Matt, Tid til å begynne å sjekke ut de Cheltenham-tilbudene Bare for å makehellip Andy Conniff 3Mar17 Mer Bare innså jeg gjorde en feil i mine matte. Totalt for de seks månedene er 416.84 poeng xerty 3Mar17 Mer Beklager tallene kom ikke ut så pent som jeg hadde håpet. Men jeg er sikker på at du kan se whathellip xerty 2Mar17 Mer Traderjohn Stake PL Totalt Sept 10.00 1391.67 1391.67 Okt 10.00 175.98 1567.65 Nov 20.00 127.59 1695.24 Des 20.00 292.74 1987.98 Stopp PL Totalt 30. januar 302 302.96 302.96 Feb 20.00 4579.16 4882.12hellip xerty 2Mar17 Mer

No comments:

Post a Comment