Saturday 4 November 2017

Best Forex Trader Strategi Hest


Video: Jim Makos forklarer Betfairs handelsstrategi for hesteveddeløpsmarkeder I den følgende videoen forklarer Jim Makos sin Betfair-handelsstrategi for hesteveddeløpsmarkeder. Jim Makos er en berømt gresk handelsmann som laget mer enn 100.000 euro på Betfair-handel i ett og et halvt år. I denne opplæringsvideoen snakker han om sitt handelssystem hvor han bruker teknisk analyse basert på pris handling og lysestake mønstre. Hans inngangspunkter for sikkerhetskopiering eller legging er basert på sterk støtte eller motstandsnivå. Jim handler bare før-rase markeder hvor prisen bare avhenger av backing og legging av handelsmenn og ikke på faktisk ytelse av hester i løpet av et løp. For tiden bruker Jim sin tekniske analyse kunnskap i forex og aksjemarkeder hvor han kan plassere høyere innsatsen og åpne større posisjoner på grunn av høyere volatilitet i disse markedene. Tips: Dra fordel av forexmarkeder ved å kopiere beste forexhandlere via sosiale handelsnettverk som eToro eller Zulutrade. Relaterte innlegg: Budstrategi: Handel på hesteveddeløp Betfair tilbyr hundrevis av handelsmuligheter hver dag, men handelsmenn må være disiplinert og være villige til å ta imot et tap når markedet går imot dem. Låst i fortjeneste, grønne bøker og gratis spill - det høres altfor bra ut til å være sant, så vi spurte vanlig Betfair-handler Wayne Bailey om å undersøke. Jeg skal si noe som virker paradoksalt på noen måter - men jeg ble en god hodebunnsforhandler da jeg skjønte at du ikke kan forutsi hvilken måte prisen på en hest skal gå. Det er kanskje litt ambisiøst for meg å forsøke å forklare hvordan man handler i en kort artikkel, men forhåpentligvis begynner jeg å kule ballen og få litt diskusjon på temaet og vel se hvor det fører. Jeg er på ingen måte en ekspert, men jeg har hatt god suksess gjennom årene, og nå føler jeg meg komfortabel ved å overføre noen strategier som fortsetter å fungere bra for meg, og hjelpe meg med å tjene litt anstendig lommepenger. Hvis det er en appetitt for det, kan jeg legge til noen flere artikler og videoer av strategier de neste par ukene, men for nå drøfter jeg en type handel som kalles scalping. Scalping er vanligvis gjort på markeder hvor prisen er ganske stabil (vanligvis på favoritten) og handelsmannen håper å få en prisbevegelse på bare ett eller to ticks. Swing trading. som jeg kan diskutere i fremtiden, prøver å få en stor prisflyt i et volatilt marked. Men først og fremst, en veldig kort forklaring på hvordan handel virker for den absolutte nybegynner: I utgangspunktet er handel ikke ulik fra kjøp og salg på aksjemarkedet. Du ønsker å få tilbake noe til en høy pris og legge den til en lav pris (eller legg til en lav pris først og deretter tilbake den til en høy pris), og dermed låse i et automatisk fortjeneste eller gratis spill. Så for eksempel, kan vi si at du er tilbake en hest (Fuzzy Cat) på 4,4 med 100, og prisen beveger seg til 4,0, på hvilket tidspunkt legger du igjen med 100. Skulle hesten vinne, vil du tjene 340 fra din innsats, men du skylder ut 300 for liggen. Med andre ord får du førti quid hvis hesten vinner og ingenting hvis det mister. Det har blitt en risikofri innsats. Skjermbildet er i Euro forresten, mens jeg bor i Irland: Traders vil imidlertid sjelden avgjøre for alternativet for gratis innsats, og de vil grønne opp boken i stedet. Etter prisbevegelsen legger handelsmannen seg med 110 i stedet for 100: Som du kan se, vil handelsmannen nå vinne 10 (eller 10 i dette tilfellet) uansett hvilken hest som vinner - dette kalles en grønn bok. En grønn bok er en skjønnhet Jeg er sikker på at du er enig, men det er ikke helt så enkelt, og hvis prisen beveger seg mot deg, må du komme deg ut for tap og utholde en rød bok, som ikke ser så pen ut. Det er det grunnleggende. Den vanskelige delen, prøver å dra nytte av disse prisbevegelsene. Hvordan bestemmer vi da når vi skal tilbake og legge meg til å si noe som virker paradoksalt på noen måter - men jeg ble en god hodebunnsforhandler da jeg skjønte at du virkelig ikke kan forutse hvilken måte prisen på en hest skal gå. Da jeg begynte å handle noen år tilbake, sjekker Id alle grafene og tar stilling (basert på tidligere bevegelser) håper prisen vil gå meg. Jeg mistet mye penger på å gjøre det - det var rent gjetning. Forfriskende, du trenger ikke å gjette markedene for å være en god skalp trader. Alle gjør det annerledes, og kanskje noen mennesker er eksperter på prisforutsigelse, men for meg er trikset å ta stilling ved å legge tilbake eller legge på bestilling litt for gjeldende pris. Men her er den viktigste delen: Du må lete etter et sted hvor det er svært lite penger som venter allerede (så du vil være øverst i køen). For å gi deg et eksempel, kan vi se på en stige grensesnitt på Betting Assistant (de fleste handelsfolk bruker en slags tredjeparts programvare som tilbyr stige visninger, ett klikk betting etc.). En stige gir deg en vertikal visning av prisene og lar deg se markedet i mye mer detalj. I eksemplet nedenfor handler hesten for tiden på 2,98. Her la jeg merke til at det var bare 51 i køen som venter på å heste hesten kl. 3,15, så jeg legger inn en ordre til den prisen for 100 (du vil se at pengene mine brakte totalt venter på å returnere til den prisen opp til 151) . På dette punktet er det bare et spørsmål om å spille ventende spillet. Jeg håper prisen stiger til 3.10 på hvilket tidspunkt blir jeg klar til å klikke den rosa boksen og legge meg. Hvis det ikke stiger - kan jeg bare avbryte bestillingen og ingen skade er gjort - det er en av de store tingene med denne typen handel. Hvis det stiger og jeg ser penger bli spist bort klokken 3.10 (boksen som inneholder 347 i skjermbildet), legger jeg meg. Da, når prisen treffer 3,15, vil min 100 ordre begynne å bli tatt, og dette vil fullføre handelen. Skjønnheten er at fordi jeg kom tidlig, vil bestillingen min være rett oppe i toppen av køen (du vil huske at det bare var 51 foran meg), så jeg blir svært tilpasset. Selvfølgelig er det mulighet for at prisen vil gå ned igjen så snart jeg har lagt meg (og aldri slått 3,15), men hvis dette skjer, må du gå ut for tap ganske raskt - La aldri budet stå og håpe på det beste . Ta det fra meg - det er en rask vei til poorhouse. Den gode tingen om denne typen handel er at du ikke må prøve å forutse hvilken vei prisen vil gå. Hvis for eksempel prisen ble værende på 2,98 og aldri flyttet oppover, kunne jeg bare avbryte bestillingen min og gå videre til neste marked uten skade. Jeg kunne nok skrive hele dagen om dette, men et ordtall må holdes, så jeg legger ovenstående handel opp som en YouTube-video slik at du kan se den i handling selv. Du må åpne den i fullskjerm og skru opp volumet. Jeg er ny til å spille inn skjermen, så forhåpentligvis vil kvaliteten på videoene mine bli bedre over tid. Jeg kastet noen hundre inn i min handelskonto, og jeg lagde den videoen for å vise folk at du kan gjøre noen anstendige handler med en relativt liten bank. Folk tror du må ha tusenvis på kontoen din for å handle riktig, men dette er ganske enkelt ikke tilfelle. Du kan handle med noe beløp egentlig - men husk å holde gjengivelser til et absolutt minimum når du starter, da du definitivt vil gjøre feil og trolig buste noen banker underveis. Det tar tid og tålmodighet å lære å handle, og hvis du ikke kan tjene penger med små mengder, vil du helt sikkert ikke gjøre det med stor mengde. Endelig et ord på handelsverktøyet (ingen ordspill ment): De fleste handelsmenn bruker en slags tredjeparts programvare. I videoen bruker jeg Betting Assistant, men jeg bruker også Betangel som også er et utmerket stykke kit. Det er også noen gratis trading programvare der ute, og jeg håper å prøve disse ut over de neste ukene. Jeg vil ikke anbefale den ene over den andre - det er nok å si at du bør bruke hvilken programvare du er komfortabel med. Jeg bør også merke at Betfair ikke offisielt støtter noe bestemt produkt, og når du registrerer deg, inngår du en avtale med leverandøren i stedet for Betfair. Selvfølgelig er denne artikkelen på ingen måte omfattende og hvert marked gir en annen mulighet. Men det ovenfor er en strategi jeg bruker med god suksess nesten hver dag (på stabile markeder), så forhåpentligvis vil noen av dere finne det interessant. Jeg har lyst til å få litt diskusjon på handel, så hvis du har noen kommentarer, elsker jeg å høre dem nedenfor. Kommentarer (2) Hvorfor oss Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor var den beste handelspartneren. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, ring oss på kontoret eller ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, arrangementer, handelsbetingelser mer. Testimonials Se tilbakemeldinger vi får fra kunder som handler Forex CFD på våre virkelige kontoer. Partnerskap Forbedre lønnsomheten med admiral Markets - din pålitelige og foretrukne handelspartner. Karriere Vi er alltid på utkikk etter å legge til nytt talent for vårt internasjonale team. Vårt team Admiral Markets setter deg først. Lær hvem vi er, hva vi gjør og match ansikter til navnene på vår hjelpsomme, vennlige team. Bestill kjørekvalitet Les om våre teknologier og se vår kvalitetsrapport for månedlig utførelse. Kontotyper Velg en konto som passer best for deg og begynn å handle i dag. Demo konto En demo konto lar deg oppleve risikofri Forex CFDs trading og teste dine strategier på finansmarkedet. Dokumenter Gjør deg kjent med våre forretningspraksis, dokumenter for åpning av kontoer. Innskuddsutbetalinger Se hvordan du legger inn eller trekker penger fra din handelskonto. Handelsregner Beregne din margin, fortjeneste eller tap sammenligne resultater av Forex CFD-handler før handel. MetaTrader 4 Last ned MetaTrader 4, den kraftigste og brukervennlige plattformen for Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Last ned MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform for Forex CFD-handel. Lær mer om dette pluginet og dets innovative funksjoner. MT4 WebTrader Bruk MT4 web trading med hvilken som helst datamaskin eller nettleser (ingen nedlasting nødvendig). MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. Fundamentalanalyse Økonomiske hendelser påvirker markedet på mange måter. Finn ut hvordan kommende hendelser sannsynligvis vil påvirke posisjonene dine. Teknisk analyse Diagrammer kan vise utviklingen, men analyse av indikatorer og mønstre av eksperter forutsier dem. Se hva statistikken sier. Wave Analysis Bestem sannsynlige prissoner etter bølge mønstre basert på ekstremer i handelsfolk psykologi med Elliot wave analyse Forex Calendar Dette verktøyet hjelper handelsfolk å holde rede på viktige finansielle kunngjøringer som kan påvirke økonomien og prisbevegelser. Autochartist Hjelper deg med å angi markedsrettede utgangsnivåer ved å forstå forventet volatilitet, påvirkning av økonomiske hendelser på markedet og mye mer. Traders Blog Følg vår blogg for å få de nyeste markedsoppdateringene fra profesjonelle handelsfolk. Market Heat Map Se hvem er de beste daglige movers. Bevegelse på markedet tiltrekker alltid interesse fra handelssamfunnet. Market Sentiment Disse widgets hjelper deg med å se sammenhengen mellom lange og korte stillinger holdt av andre handelsfolk. Forex CFD Webinars Tune in og se eksperter dekke handelsrelaterte emner. Lær det grunnleggende eller få ukentlig ekspert innsikt. FAQ Få svarene dine på de vanlige spørsmålene om våre tjenester og finansiell handel. Traders Ordliste Finansmarkedene har sin egen lingo. Lær betingelsene, fordi misforståelser kan koste deg penger. Forex CFD Seminarer Utvid din Forex og CFD trading kunnskap, ved å bli med i et av våre seminarer. Helt av handelsfolk. Risikostyring Risikostyring kan forhindre store tap i Forex og CFD trading. Lær best-practice risiko og handel management, for vellykkede Forex og CFD bransjer. Artikler Tutorials Fra Forex og CFD grunnleggende til avanserte handelsemner, gir disse seksjonene deg nyttig tradinginnsikt. Null til helten Start veien til forbedring i dag. Vår gratis Zero to Hero program vil navigere deg gjennom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjen penger på din Forex og CFD trading med Admiral Club poeng. ForexBall Handelskonkurransen med en årlig premiepott på 541.000. Spill for moro, lær for ekte med dette handelsmesterskapet. Personlig tilbud Hvis du er villig til å handle med oss, er vi villige til å gi deg et konkurransedyktig tilbud. Enkle Forex scalping strategier og teknikker Når du samler Forex trading erfaring, lærer du den sentrale rollen som strategien din spiller. Det er mange alternativer handelsmenn kan bruke, men denne artikkelen vil utforske en Forex scalping strategi. Ta en rask titt på hva som er involvert i scalping valutakurser og gå gjennom noen av de beste tipsene du kan bruke. Hva er FX scalping Når det gjelder Forex, refererer scalping generelt til å lage et stort antall bransjer som produserer små profitt individuelt. Når man bruker en scalping-strategi, forventer handelsmenn vanligvis å få mellom 5 og 10 pips per handel. Bruk av innflytelse kan forverre tap, men det kan også gi betydelig fortjeneste, avhengig av innflytelsen. Så er scalping egnet for deg Å bestemme om Forex scalping strategier passer for deg, vil avhenge betydelig av hvor mye tid du er villig til å legge inn i handel. Skalpering av Forex-markedet krever konstant analyse og plassering av flere bestillinger, som kan være like krevende som en heltidsjobb. I tillegg er det bare noen få timer om dagen når du kan skalpe valutaer. Etter tilgjengelighet er den neste viktigste tingen å tenke på fluen. For en scalping Forex-strategi for å lykkes, må du raskt forutsi hvor markedet skal gå, og deretter åpne og lukke posisjoner innen få sekunder. Hvis du bare har begynt med scalping, åpne en demo-konto og prøv med å gjøre noen få markedsspådommer for å se hvor godt du gjør. Når du gjør disse prognosene, vær oppmerksom på at besetningssykologi er integrert i markedsbevegelser. Et perfekt eksempel er den kraftige forståelsen at enkelte valutaer har hatt nytte av Chinas ekspansjon tidlig på 2000-tallet. I løpet av det første tiåret av dette årtusendet økte både den australske dollar (AUD) og den canadiske dollar (CAD) nær 40 dollar mot amerikanske dollar. Australia og Canada er råvareeksportører, og det er derfor deres valutaer trives når Kina har en robust vekst. Som et resultat, tar noen Forex-forhandlere lange posisjoner i AUD andor CAD når Chinas økonomi vokser raskt. Bortsett fra å forutse markedsretningen, må investorer som er interessert i Forex scalping-strategier, være i stand til å godta tap. Mens hovedoppgaven er å generere mer lønnsomme stillinger enn å miste seg, må du vite hvordan man avslutter handler når de ikke jobber. Hvis du fortsatt tror Forex scalping er for deg, fortsetter å lese for å lære om hva jeg anser den beste Forex scalping strategi og noen nyttige scalping teknikker. Den 1-minutters scalping-strategien Den grunnleggende ideen bak scalping åpner et stort antall handler som vanligvis varer i noen sekunder eller minutter. Imidlertid har noen scalping-strategier utviklet av profesjonelle handelsmenn vokst i popularitet. For eksempel plasserte Paul Rotter kjøp og salg av ordrer samtidig, og brukte deretter bestemte hendelser i ordreboken for å gjøre kortsiktige handelsbeslutninger. Rotter handlet opp til en million kontrakter om dagen og kunne utvikle et legendarisk omdømme i visse kretser. Midt i denne suksessen har hans teknikker inspirert mange andre. Mens du studerer kjente strategier kan være nyttig, bør de danne byggeklossene i ditt eget unike oppsett. Den 1-minutters FX scalping-strategien er en enkel strategi for nybegynnere, som har fått popularitet ved å muliggjøre høy handelsfrekvens. Hvordan virker denne strategien For startere, sett diagrammets tidsramme til ett minutt. Nå sørg for at disse to standard MetaTrader 4-indikatorene brukes på diagrammet ditt: Eksponentiell flytende gjennomsnitt (EMA) med perioder på 100 og 50 Stokastiske med perioder på 5, 3 og 3. Du kan også gi EMA-linjene forskjellige farger, slik at du kan lett fortelle hverandre. Nå har du brukt indikatorene og diagrammet ditt ser klart ut, lar vi se gjennom de signaler som kreves for å åpne korte og lange posisjoner ved hjelp av denne enkle Forex scalping teknikken. Når en 50 EMA-indikator overgår en 100 EMA-indikator, vær klar til å åpne en lang rekkefølge. Hvis prisen du planlegger å fylle på, er nær EMA-indikatorene og Stokastiske stiger over 20-nivået, åpne en lang posisjon. For å bestemme når du skal lage en kort rekkefølge, bruk de samme strategiske indikatorene i revers. 50 EMA-indikatoren bør være under EMA 100 og spotfrekvensen bør være nær disse linjene. Den stokastiske skal falle under 80-nivået. Mens du kan bruke denne Forex scalping-strategien med et hvilket som helst valutapar, kan det være lettere å bruke det med store valutapar fordi de har de laveste tilgjengelige spreads. I tillegg kan denne tilnærmingen være mest effektiv under handel med høy volatilitet, som vanligvis er New York-lukning og London åpningstider. Nå kan vi vurdere noen scalping teknikker som kan forbedre din scalping strategi. Forex scalping teknikker En scalping teknikk innebærer å sammenligne din primære tidsramme for handel med et andre diagram som inneholder en annen tidsramme. Hvis du for eksempel bruker en 1-minutters tidsramme til hodebunnsmargepar, kan du konsultere et 5-minutters diagram for å sjekke eventuelle signaler som kommer opp. I tillegg kan du alltid vurdere å bruke flere indikatorer. En annen teknikk du kanskje vil gjøre obligatorisk for scalping er å legge et stopp-tap til hver posisjon du åpner. Et stopp-tap eliminerer risikoen for å generere betydelige tap i kort rekkefølge. Å gjøre det er spesielt viktig når Forex scalping-metoder inkluderer mer enn ett valutapar. Teknologiske ressurser kan også forbedre din handel. For å fremskynde bestillingsplasseringen din, bruk 1-klikks handelsverktøyet som er tilgjengelig med MetaTrader 4. Med Admiral Markets kan du få tilgang til en forbedret versjon av 1 klikk trading terminal via MetaTrader 4 Supreme Edition. Til slutt, ved å automatisere din scalping-strategi, kan du spare betydelig tid og energi. Strategier må imidlertid utvikles og forbedres over tid, og du bør bare automatisere dem etter at de har konsekvent utført godt over en rimelig tidsramme. Hvis du bruker FX scalping strategier riktig, kan de være givende. Men de kan også sette testene dine, nerver og analytiske evner til prøve. For å finne ut om denne typen handel passer deg, foreslår jeg at du først trener scalping med en Admiral Markets demo-konto. Vennligst aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus. Risikoadvarsel: Valutakursveksling eller kontrakter for forskjeller på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for at du kan opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd tjenester, vennligst bekreft risikoen forbundet med handel. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er eid av admiral markets group AS. Admiral Markets Group AS er et holdingselskap, og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i Admiral Markets AS og dets datterselskaper, Admiral Markets UK Ltd og admiral Markets Pty. Alle referanser på dette nettstedet til admiral Markets refererer til Admiral Markets UK Ltd og datterselskaper av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr. 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. er registrert i England og Wales under Companies House. Registrert nummer 08171762. Bedriftsadresse: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK.

No comments:

Post a Comment